Justin Bieber Fans Bombard 50 Cent With Racist Twitter Messages

Several fans of reacted to 50 Cent’s Twitter comments about the teen pop star by striking back with obscenity-laced racist Tweets at the G-Unit mainman. Among the Tweets, which along with the sender’s user names Popdirt has censored, include:

biebe****uper: @50cent FU** YOUUUU !!!!!! GET A LIFE !!! NI**ER ! -.

MaRi***2: @50cent Look bastard, stop picking with justin, look for a gayass mutherf***er and tell em to kiss you ni**er .l.

MaRi***2: @50cent NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER NI**ER .L.

jay****Z: @50cent ey bro @justinbieber has a bigger di** than you u jus mad cuz he make more monies than u your a ni**er and umad

robb****95: @50cent u mad ni**er?

Ste****s: @50cent you are the ni**er

Wolf5****und: @50cent Man you suck you little ni**er acic all kewl on twiter 2 lil kids yall. Lol

bieb****work: @50cent AYE NI**ER KISS MY LLMAO BUTTHOLE AND SUCK MY NON EXICSTENT DI** ;)

justi*****ieber: @50cent FU** YOU YOU BITCH ASS MOTHERFU**ER NI**ER A**HOLE! GO DIE!

Biebe****nd: @50cent is a FU**IN NI**ER, y is he sayin those things?? Justin didn’t do any fu**in things to him!!!

jbiebe****erxo: @50cent is a stupid coon. #realtalk

Ohio****ebs: @50cent go back to the zoo you belong in . The gorilla exhibit . My dead granny had more swagger then you

Bieb****AArmy: HI. IM @50CENT. IM A HUGE GORILLA, WHO WANTS TO KILL BELIEBERS, HAVE NO GOOD TASTE IN MUSIC, AND I LIKE SUCKING DI** BC IM GAY. KBYE.

iTe****ieber: you just wish you had the support Justin has.. @50cent. fu**ing gorilla man. go back to the zoo. and oh ya. get ur ass back in yo cage.(:

xAl****ber: @50cent looks like a gorilla :/ lol

Purpl****ber**: @50cent = OLD MAN =JEALOUSY=BLACK GORILLA MAN =BAD RAPPER=BAD TWITTER=BAD SONGS=BAD GENTLE MAN!

xBieb****ast: @50cent your dog ran away from you xD Cause ur a fat gorilla.. Lm comeback but hey its worlks L:D

Biebe*****ssing: @50cent You look like an APE in your picture. #justsaying

Kiss*****rish_: @50cent its bieber not beave you ape


Related News

3 thoughts on “Justin Bieber Fans Bombard 50 Cent With Racist Twitter Messages

  1. Supd says:

    Damn, haha fu** with Bieber and you got the white America up in ya ass, still 50 cent is more man then your baby Bieber gay and you all Bieber fans can suck di**, and I’m white so don’t tell me NI**ER!! Because I’m not.
    Still I don’t like 50, but p12 grow up fa**

  2. bieber fan!(: says:

    Alright I don’t care if you hate Bieber but your telling us to grow up well look at yourself in the mirror that fa**ot 50 cent was treating us fans so don’t hate on Bieber he never did nothing to you so stop hating and grow up at least we were fight for something we care :P

  3. ShawtyyManeee says:

    LMAO, don’t mess with the Bieber ya hear?

    I laughed at this one “justi*****ieber: @50cent FU** YOU YOU BITCH ASS MOTHERFU**ER NI**ER A**HOLE! GO DIE!” because I thought it was Justin saying that, HAHAHAHAHA.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

popdirt.com